Hårt löpintervall och styrkepass trots dålig motivation.

Jag sköt upp träningen i några omgångar i går kväll. Gick mest runt och fikade på lite väl mycket onödiga godsaker. Men till slut när timmen höll på att bli för sen för att ens ta mig ut begav jag mig på mitt löppass.

Favoritpass
Jag har 5 km löpning på tid som ett favoritpass. Dels är det lagom långt för psyket och dels är det ett bra tröskelintervall.

Det blev visst inte riktigt 5 km. Jag vart rejält trött och tycker att jag fick slita mer än förväntat.

IMG_9380.PNG
Styrketräning som rehab
Styrkepassen är inte mina favoritpass men jag känner mig jäkligt stolt efter att varje pass är utfört.
Det tog emot att gå upp i hemmagymmet och lyfta skrot och utföra diverse övningar. Jag får verkligen vakta mig själv och prata med mitt inre för att jag inte ska fuska. Det var nära igår men jag lyckades övertala mig själv att känslan efter är mycket bättre om man gör det som göras ska.
Så med hedern i behåll gick jag ner för trappan klockan 21.30.

IMG_9392.JPG

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s