Förra veckans träning.

Idag är det måndag och helgerna med extra lediga dagar är överstökade. Det är vardag vilket kan kännas lagom kul och inspirerande. Då är det bra att ha planerat in något extra roligt att ha att se fram emot. Skulle jag få tipsa vore det att ta komp en eftermiddag och bege er på långpass, förbered en god fika hemma, duscha länge och ät något du gillar. Ett riktigt januaritips. 

Träningen förra veckan

Måndag: ett lugnt löppass och några styrkeövningar Tisdag: 46 km MTB med dubbdäck, riktigt bra känsla Onsdag: 41 km MTB med sällskap, bra känsla Torsdag: kort löppass och styrka ca 30 min Fredag: Bålstyrka 50 min, cykling MTB 43 km, trötta ben Lördag: cykling med Pelle och Jan, MTB 43 km. Jobbigt från början till slut, trött kropp Söndag: 25 km MTB med dubbdäck, ganska trött.

Första riktiga träningsveckan efter förkylningen. Pigg i början av veckan och trött mot slutet, ingen optimal återhämtning vilket kan vara typiskt efter uppehåll o sjukdom. Men är nöjd med min insats. 

Börjar veckan med återhämtning i form av ett lugnt löppass med Loveli i vagnen och bra mat. 

Några bilder från helgen.

Glad för draghjälpen, jag gjorde vad jag kunde för att bidra men Pelle och Janne stod för det mesta jobbet.


Veckan avslutades med brunch på Hestraviken

De är så små så man får väl ta två?

Det är så mysigt med Lovelis utveckling, nu sitter hon med vid bordet i en egen stol.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s